Календарне планування

Інформатика
3 клас
 (2017-2018 н.р.)
№ п/п
Дата

Д/з
Тема уроку
Навчальні досягнення учнів

Тема 1. Інтернет (5 год.)
1


11
12
Повторення правил ТБ та поведінки у кабінеті інформатики.
Поняття про мережі.  Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.
Учень/учениця:
має уявлення про мережі, мережу Інтернет, веб-сторінки, адресу веб-сторінки;
пояснює порядок пошуку в мережі Інтернет;
використовує посилання для переходу між веб-сторінками;
вміє знайти додаткову інформацію для навчальних предметів та додати обрані сторінки у закладки браузера;
структурувати свої закладки у папки;
визначити ключові слова знайомих текстів (з інших предметів);
знає та дотримується правил безпечної роботи в Інтернеті;
вміє налаштувати безпечний пошук та безпечний перегляд відео;
використовує у своєму мовленні слова мережа Інтернет, адреса сторінки, ключові слова, перейти за посиланням, додати у закладки, папка, авторське право.
2


13
Поняття веб-сторінки, її адреси.
3


14
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).
4


15
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
5


16
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.

Тема 2. Людина та інформація (4 год.)
6


3
Роль інформації в житті людини.
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.
Учень/учениця:
має уявлення про роль інформації в житті людини;
про різноманіття дій з інформацією;
називає види інформації за способом подання;
розуміє, що інформацію можна шукати, передавати, перетворювати, використовувати;
знає, що одну і ту ж інформацію можна представити різними способами;
уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове - в графічне, числове - в текстове тощо);
створити папку та документи в ній;
називає 3-5 пристроїв для роботи з текстом, звуком, відео;
використовує у своєму мовленні слова: текстова, графічна, звукова інформація, документ, меню.
7


4
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.
8


5
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання.
Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.
9


6
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.

Тема 3. Графіка (4 год.)
10



Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.
Учень/учениця:
має уявлення про середовища обробки графічних даних;
пояснює призначення графічних редакторів;
орієнтується в середовищі графічного редактора;
вміє знайти рідний край на карті;
обирає і використовує потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком та за власним задумом;
задає і змінює колір фігури і колір фону;
створює підпис чи коментар до малюнка;
використовує у своєму мовленні слова графічний редактор, палітра, фон, інструменти.
11



Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. Створення та змінювання простих зображень.
12



Доповнення малюнка підписом чи коментарем.
13



Створення зображень з геометричних фігур.

Тема 4. Алгоритми і виконавці (8 год.)
14


24
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.
Учень/учениця:
має уявлення про алгоритми та виконавців алгоритмів;
виконує прості алгоритми та складає алгоритми за прикладом;
складає план дій, що приводить до заданої мети;
складає алгоритми для виконавців до певної ситуації у середовищах програмування для дітей;
розуміє запис алгоритмів у вигляді блоків;
визначає правильний порядок подання команд виконавцю у знайомому алгоритмі;
знаходить пропущену команду в знайомій послідовності ;
оцінює прості висловлювання як істині чи хибні;
розрізняє завідомо хибні фрази; називає протилежні за змістом твердження;
формулює речення з логічним слідуванням;
розуміє складові частини об’єктів, представлених у вигляді простих схем, графів;
будує висловлювання з використанням зв'язок «не», «і», «або», «складається з»;
використовує у своєму мовленні слова план дій, алгоритм, істине, хибне, схема.
15


25
26
Складання алгоритмів для виконавців.
16


27
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.
17


28
Порядок виконання команд виконавцем. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.
18



Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у  схемах.
19



Істинні й хибні висловлювання.
20



Логічне слідування.
21



Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

Тема 5. Текст (7 год.)
22



Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.
Учень/учениця:
має уявлення про особливості роботи в середовищах для читання та змінювання текстів;
розуміє призначення віртуальних бібліотек та текстових редакторів;
орієнтується в середовищі для читання навчальної та художньої літератури;
уміє здійснювати переміщення по тексту;
виділяти фрагменти тексту;
змінювати шрифт тексту: розмір, колір, накреслення символів;
доповнювати текстовий документ графічними зображеннями;
використовує основні команди редагування: “копіювати, вирізати, вставити, видалити”;
орієнтується у простій таблиці, доданій у текст;
уміє доповнити таблицю текстом чи зображенням;
шукає в текстах інформацію з хибними твердженнями та доводить істину;
використовує у своєму мовленні слова текстовий документ, змінити шрифт, копіювати, вирізати, вставити, видалити, таблиця.
23



Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
24



Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.  Змінювання  та вдосконалення текстів.
25



Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.
26



Доповнення текстів зображеннями.
27



Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
28



Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

Тема 6. Презентації (7 год.)
29


17
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
Учень/учениця:
має уявлення про особливості виступу в ролі доповідача/доповідачки;
знає, що презентації створюються для усного виступу;
уміє презентувати свою роботу;
орієнтується у середовищі редактора презентацій;
розрізняє, переміщує та додає текстові вікна/поля, графічні зображення до слайду;
створює кілька слайдів презентації та наповнює їх;
Використовує у своєму мовленні слова презентувати, доповідач, презентація, слайд-шоу, слайди.
30

18
Середовище створення презентацій.
31


19
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
32


20
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом.
33


21
22
Доповнення презентації зображенням.
34


23
Доповнення презентації схемою.
35



Підсумковий урок

Немає коментарів:

Дописати коментар