Інформатика
3 клас
(2017-2018 н.р.)
№ п/п
|
Дата
|
Д/з
|
Тема уроку
|
Навчальні досягнення учнів
|
||
Тема 1. Інтернет (5
год.)
|
||||||
1
|
11
12
|
Повторення правил ТБ та поведінки у кабінеті
інформатики.
Поняття
про мережі. Поняття про мережу
Інтернет. Складові вікна програми-браузера.
|
Учень/учениця:
має уявлення про мережі, мережу Інтернет,
веб-сторінки, адресу веб-сторінки;
пояснює порядок пошуку в мережі Інтернет;
використовує посилання для переходу між
веб-сторінками;
вміє знайти додаткову інформацію для
навчальних предметів та додати обрані сторінки у закладки браузера;
структурувати свої закладки у папки;
визначити ключові слова знайомих текстів (з
інших предметів);
знає та дотримується правил
безпечної роботи в Інтернеті;
вміє налаштувати безпечний пошук та безпечний
перегляд відео;
використовує у своєму мовленні слова мережа
Інтернет, адреса сторінки, ключові слова, перейти за посиланням, додати у
закладки, папка, авторське право.
|
|||
2
|
13
|
Поняття
веб-сторінки, її адреси.
|
||||
3
|
14
|
Ключові
слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства,
літературного читання, інших предметів).
|
||||
4
|
15
|
Пошук
зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з
різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера.
Структурування закладок у папки.
|
||||
5
|
16
|
Авторське
право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного
пошуку та безпечного перегляду відео.
|
||||
Тема 2. Людина та
інформація (4 год.)
|
||||||
6
|
3
|
Роль
інформації в житті людини.
Види
інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий,
відео.
|
Учень/учениця:
має уявлення про роль інформації в житті людини;
про різноманіття дій з інформацією;
називає види інформації за способом подання;
розуміє, що інформацію можна шукати,
передавати, перетворювати, використовувати;
знає, що одну і ту ж інформацію можна
представити різними способами;
уміє перетворювати одну форму подання
інформації в іншу: (текстове - в графічне, числове - в текстове тощо);
створити папку та документи в ній;
називає 3-5 пристроїв для роботи з текстом,
звуком, відео;
використовує у своєму мовленні слова: текстова,
графічна, звукова інформація, документ, меню.
|
|||
7
|
4
|
Перетворення
інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою,
відео інформацією.
|
||||
8
|
5
|
Дії
з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання.
Переваги
опрацювання інформації сучасними пристроями.
|
||||
9
|
6
|
Структурування
інформації в документах, папках. Поняття меню.
|
||||
Тема 3. Графіка (4 год.)
|
||||||
10
|
Програми
та онлайн середовища для роботи з графічними даними. Перегляд карт. Пошук
рідного краю на картах.
|
Учень/учениця:
має уявлення про середовища обробки графічних даних;
пояснює призначення графічних редакторів;
орієнтується в середовищі графічного редактора;
вміє знайти рідний край на карті;
обирає і використовує потрібні інструменти середовища
графічного редактора для створення зображення за зразком та за власним
задумом;
задає і змінює колір фігури і колір фону;
створює підпис чи коментар до малюнка;
використовує у своєму мовленні слова графічний
редактор, палітра, фон, інструменти.
|
||||
11
|
Середовище
графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і
колір фону. Створення та змінювання простих зображень.
|
|||||
12
|
Доповнення
малюнка підписом чи коментарем.
|
|||||
13
|
Створення
зображень з геометричних фігур.
|
|||||
Тема 4. Алгоритми і виконавці (8 год.)
|
||||||
14
|
24
|
План
дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.
|
Учень/учениця:
має уявлення про алгоритми та виконавців алгоритмів;
виконує прості алгоритми та складає алгоритми за
прикладом;
складає план дій, що приводить до заданої мети;
складає алгоритми для виконавців до певної
ситуації у середовищах програмування для дітей;
розуміє запис алгоритмів у вигляді блоків;
визначає правильний порядок подання команд
виконавцю у знайомому алгоритмі;
знаходить пропущену команду в знайомій послідовності ;
оцінює прості висловлювання як істині чи
хибні;
розрізняє завідомо хибні фрази; називає протилежні за
змістом твердження;
формулює речення з логічним слідуванням;
розуміє складові частини об’єктів,
представлених у вигляді простих схем, графів;
будує висловлювання з використанням зв'язок «не»,
«і», «або», «складається з»;
використовує у своєму мовленні слова план
дій, алгоритм, істине, хибне, схема.
|
|||
15
|
25
26
|
Складання
алгоритмів для виконавців.
|
||||
16
|
27
|
Середовища
програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у
вигляді словесних, символьних блоків.
|
||||
17
|
28
|
Порядок
виконання команд виконавцем. Пошук пропущених дій в знайомій
послідовності.
|
||||
18
|
Складові
частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
|
|||||
19
|
Істинні
й хибні висловлювання.
|
|||||
20
|
Логічне
слідування.
|
|||||
21
|
Використання
логічних висловлювань з «не», «і»,
«або».
|
|||||
Тема 5. Текст (7 год.)
|
||||||
22
|
Середовища
для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.
|
Учень/учениця:
має уявлення про особливості роботи в
середовищах для читання та змінювання текстів;
розуміє призначення віртуальних бібліотек та
текстових редакторів;
орієнтується в середовищі для читання навчальної та
художньої літератури;
уміє здійснювати переміщення по тексту;
виділяти фрагменти тексту;
змінювати шрифт тексту: розмір, колір, накреслення символів;
доповнювати текстовий документ графічними зображеннями;
використовує основні команди редагування:
“копіювати, вирізати, вставити, видалити”;
орієнтується у простій таблиці, доданій у текст;
уміє доповнити таблицю текстом чи зображенням;
шукає в текстах інформацію з хибними твердженнями та
доводить істину;
використовує у своєму мовленні слова текстовий
документ, змінити шрифт, копіювати, вирізати, вставити, видалити, таблиця.
|
||||
23
|
Віртуальні
бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
|
|||||
24
|
Текстові
редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання
та вдосконалення текстів.
|
|||||
25
|
Основні
команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення
символів за допомогою клавіатури.
|
|||||
26
|
Доповнення
текстів зображеннями.
|
|||||
27
|
Таблиці
в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
|
|||||
28
|
Порівняння
текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у
текстах (на основі інформації з інших предметів).
|
|||||
Тема 6. Презентації (7 год.)
|
||||||
29
|
17
|
Доповідач/доповідачка
та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид
презентування.
|
Учень/учениця:
має уявлення про особливості виступу в ролі
доповідача/доповідачки;
знає, що презентації створюються для усного виступу;
уміє презентувати свою роботу;
орієнтується у середовищі редактора презентацій;
розрізняє, переміщує та додає текстові вікна/поля,
графічні зображення до слайду;
створює кілька слайдів презентації та наповнює їх;
Використовує у своєму мовленні слова презентувати,
доповідач, презентація, слайд-шоу, слайди.
|
|||
30
|
18
|
Середовище
створення презентацій.
|
||||
31
|
19
|
Переміщення
слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
|
||||
32
|
20
|
Утворення
нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом.
|
||||
33
|
21
22
|
Доповнення
презентації зображенням.
|
||||
34
|
23
|
Доповнення
презентації схемою.
|
||||
35
|
Підсумковий урок
|
Немає коментарів:
Дописати коментар